05-09-2011

Marlies maakt... een sjaal!

Naast mijn deken waar ik nog steeds mee bezig ben en af en toe aan verder werk, en de cadeautjes die nog niet volledig af zijn, ben ik toch weer met iets nieuws begonnen (zo kan ik afwisselen en is het niet eentonig).
Ik ben begonnen met een witte sjaal, die hopelijk af zal zijn tegen de koude herfstdagen. Hij is nu al veertig centimeter, dus het gaat wel vooruit. Ik gebruik voor deze mooie "golfjes-sjaal" een gratis patroon dat je hier kan vinden. Crochet Spot is trouwens echt een aanrader voor wie mooie patronen zoekt!

Hier alvast een voorsmaakje:




Ik post zeker een foto als hij af is!

Daarnaast moet ik jullie ook nog vertellen dat ik woensdag met een nieuwe uitdaging start. Ik ga naailessen volgen! Ik volg dit jaar de module 'basisnaaien' en zal normaal een schoudertas, pyjama, rokje en zomerkleedje leren naaien. Ik ben benieuwd! Mijn naaiwerkjes zal ik hier in de toekomst ook laten zien.

Tot later!!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sjaal ben je aan het maken! Ik ben heel benieuwd naar je naai-creaties (moet ik ook maar weer eens aan beginnen, maar het haken is nog zo leuk!) Heb je al zelf een naaimachine? Pas wel op: voor je het weet heb je kasten vol met stofjes en wolletjes! Veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroontje zeg ! Wordt zekers mooi!

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ich bin schon sehr gespannt

    Lieben Grüße Mimi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Wat mooi zeg! Er is op dit moment een Link Party op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen en iets wilt plaatsen wat je zelf gemaakt hebt. Ik hoop je te zien op mijn blog! Fijn weekend!
    Groetjes, Annemarie
    www.annemarieshaakblog.blogspot.com (voorheen Annemarie's Breiblog)

    BeantwoordenVerwijderen